drakmannen

Genom Femmis har jag fått många vänner som är riktigt viktiga för mig i mitt liv som det ser ut nu. Vänner som har samma familjesituation. Eller delat drömmar med mig.

Alla fick inte egna pippigullungar. Men vibhar ändå hållit kontakten. En av dem – lottipott – var i kina för några år sedan – och köpte en t-shirt till Gullgossen. en med en COOOOOOL drake på. Som gullgossen hittade häromdagen när nån gammal kasse med för små kläder explderade.

Imorgon är det maskerad på förskolan och Gullgossen ska vara DRAKMANNEN. Eget påhitt. Med superkrafter som SPRUTA ELD och FLYGA:

Jag har klippt ut draken från den lilla tshirten och sytt fast den på den svarta underställströjan (svart underställ är otroligt likt en svart superhjälte-outfit!).

20131120-224237.jpg

Kommentera

