separationsångest

Its official. Jag är nog mest sentimental när det gäller välling… för nu var det inte ett enda ord om välling innan de somnade. Mer om innehållet i ToysRus katalogen som kom idag.

Det känns tomt nu. Men jag ska inte ta upp ämnet igen. Men jag saknar redan vällingen (och kommer därför inte vara speciellt svårövertalad om någpå att vi ska köpa pulver när vi är i affären).

Jag tröstar mig med att jag upptäckt att min TV själv läser upp filer som finns på datorn – och visar dem…. utan sladdar. Bara genom att vara ansluten till samma wifi som datorn.

JAJAJA alla andra i hela världen visste väl detta men nu vet jag OCKSÅ det. Färre och färre sladdar!!!

Kommentera

