Uppåt

Hämtade barnen vid sju-tiden hos mormor och morfar. De är som duracellkaniner.

Imorgon fyller jag år. Och idag har de varit med mormor och morfar på IKEA och fått välja ut varsin kudde till nya soffan – varsin present till mig. De har slagit in paketen. Och gömt dem när vi kom hem.

Åååå sååå spännande! Tycker de. Och jag.
Stränga förmaningar om att om de vaknar ”mitt i natten” får de inte välling. Utan då får vi vänta tills det är dags för frukost på sängen.
Jag har köpt valnötsbröd, skinka och brie-ost till frukosten.

Imorgon blir det firning.

20131106-203509.jpg

Hemliga paket….

Kommentera

