bot och bättring

Jag har länge haft dåligt samvete för att jag bara använder jobbtelefonen. Till allt. Har typ knappt igång nån hemtelefon.

Det är inte juste. Alls. Och jag har tänkt på det men inte tagit tag i situationen. Men i helgen surfade jag och (inte särskilt) ensamma mamman runt på olika mobiler och abonnemang – för hon behövde en ny NU. Och jag hade ett dåligt samvete att ta hand om.

Så nu är det gjort. En privat mobil, likadan som den jag har i jobbet men en annan färg, är nu beställd. PHU.

privat och jobb
Yin och Yang
svart och vitt

Kommentera

